28 juli - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 28 juli - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

28 juli

Blijf op de hoogte en volg Tanja

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Vandaag is van een leien dakje gegaan. Keurig op tijd vertrokken. Drie uur heb je echt nodig zeg. We hadden nog net tijd voor 1 bakje koffie.

Om 11.30 na een gratis doorstart geland (17.30 in Nederland). Met vereende krachten de airtrain gevonden en daarna met een trein verder naar Penn Station.
Na het verlaten van het station stonden we tegenover het hotel.

Oud hotel, maar we hoeven er alleen maar te slapen. We zitten nu om 20.00 uur (04.00 in Nederland) bij de Mac Donalds en daarna gaan we lekker slapen.

Morgen weer een hele dag in New York. We gaan er voor.

Tot morgen

• 29 Juli 2015 - 06:11

Leo En Leny:

Dit is in ieder geval een stuk vlotter als de Maaskantjes, veel plezier

• 29 Juli 2015 - 08:14

Fred:

Maar wij krijgen nog geld terug ;-) Leo. Gelukkig dat alles is goed gegaan en veel plezier in NY

• 29 Juli 2015 - 09:30

Dein:

Fijn dat de reis goed is gegaan, toch altijd weer even spannend!
    Heel veel plezier in de New York en enjoy to the max! :)

• 29 Juli 2015 - 15:07

Lies:

Ik hoop dat jullie na de 1e vermoeiende (lange) dag goed geslapen hebben en na het ontbijt (omstreeks dit tijdstip?) lekker uitgerust de bezienswaardigheden van New York kunnen gaan bekijken. Fijne dag!