30 Juli New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 30 Juli New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

30 Juli New York

Blijf op de hoogte en volg Tanja

01 Augustus 2015 | Verenigde Staten, New York

30 Juli New York

Allereerst, gefeliciteerd mam vanuit New York.

Gisteren zijn de twee stellen samen op pad gegaan. Empire State Building, madame Tussaud en Carlos Bakery.
Nick heeft deze twee dagen een privé gids uit New York, Janse.
Ze hebben veel plezier samen en dat juigen we toe.

Vandaag zijn we met de Ferry langs het vrijheidsbeeld gevaren en hebben we Ground Zero bezocht. Erg indrukwekkend wat ze daar gemaakt hebben als herdenking.

Daarna heerlijk gegeten.

's avonds nog even naar time Square geweest en op de tribune tussen de reclames gezeten. Wat een gekkenhuis hier. Om elf uur ziet het hier nog zwart van de mensen.

Ook wij hebben het Empire State Building bezocht en "even" in Macy's rondgelopen.
Net zo lang als een straat en 9 etages hoog.

Morgen weer vroeg op om het vliegtuig naar San Francisco te pakken. Dus nu lekker naar bed.

• 01 Augustus 2015 - 17:48

Rob M:

Wat maken jullie veel mee, het klinkt allemaal geweldig. Ik zou zeggen een goede vlucht maar ik weet inmiddels dat jullie veilig geland zijn.
    Heel veel plezier. (o)pa Rob

• 02 Augustus 2015 - 09:11

Dein:

Jullie ondernemen veel met zn alle! Top om dat allemaal te lezen hier! Ben ook zeer benieuwd naar foto's!