31 Juli San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 31 Juli San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

31 Juli San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Tanja

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag om 06.20 uur de trein genomen naar het vliegveld.
Daar weer het hele douane spektakel door en met een lichte vertraging van 10 minuten de lucht in gegaan naar San Francisco.

We zijn nu nog eens drie uur terug in de tijd. Het is op dit moment bij ons 20.25 uur (bij jullie is dat 05.25 uur). We merken dat deze drie uurtjes terug er flink in hakken.

Na het ophalen van de koffers op zoek naar de auto. Die zat wat verder weg. Dus eerst met de airtrain naar een andere plek en jawel daar vonden we Hertz. Flinke bus meegekregen en toen op pad. Dat heeft altijd wat stress. Nieuwe auto, vreemde omgeving, Miles in plaats van kilometers en dan ook nog de verkeerde kant op rijden. Nee, het viel niet mee. Maar met de navigatie van Pieter hadden we het hotel toch nog snel gevonden.

Hele fraaie kamers en grote palmbomen op het terrein. Een echte haciënda uitstraling.
Spullen neergelegd en daarna een drankje met een afsluitende plons voor de meesten in het verwarmde buitenbad. Désirée en Tanja hebben de dag van morgen doorgenomen.

Ter afsluiting heerlijk gegeten bij het hotel.

Morgen om half acht ontbijten en dan weer op stap. Op naar pier 39 voor de zeeleeuwen en de boot naar Alcatraz. Daarna een tochtje met de cabletram en het bekijken van fisherman's Wharf.

Kortom veel te doen in 1 dag,maar we hebben er zin in.

• 01 Augustus 2015 - 17:55

Rob M:

Heb de foto's gezien via de familie App. ziet prachtig uit en een behoorlijke grote bus lijkt me lekker ruim met zeven personen. Jullie gaan weer heel wat bekijken vandaag. Ben al heel benieuwd naar de foto's van alles. nogmaals heel veel plezier. (o)pa Rob

• 01 Augustus 2015 - 18:59

Leo Lager:

Ik lees dat Rob via fam app fotos krijgt wij zien niets ???

• 01 Augustus 2015 - 19:04

Lies:

Weer een vol programma vandaag. Vooral Alcatraz lijkt mij erg interessant, maar natuurlijk ook de zeeleeuwen en de cabletram enz. Geniet maar lekker van San Francisco.
    Fijn dat Nick zo genoten heeft van de dagen in New York. Groetjes.

• 01 Augustus 2015 - 22:12

Marjan:

echt heel erg leuk deze updates. ik kijk nu al uit naar de volgende. gr. marjan

• 01 Augustus 2015 - 23:15

Marcel, Inez, Anne, Heidi :

Hoi hoi,

Leuk hoor jullie tour door de States. Wij zijn net terug uit Italië (idro meer).

Veel plezier aan de andere kant van de plas!

We lezen wel weer waar jullie zijn.

Groetjes,

Marcel en de meiden

• 01 Augustus 2015 - 23:37

Lies:

Nu jullie toch in S.Fr. zijn is dit een toepasselijk lied uit de jaren zestig: If you're going to San Francisco.

Couplet 4: All those who come to San Francisco. Be sure to wear some flowers in your hair. If you come to San Francisco. Summertime will be a loving day.

Kennen jullie dit lied? Anders wel te vinden op You Tube.
    Groetjes

• 02 Augustus 2015 - 07:19

Fred:

Lekker gewandeld in SF? Leuke heuveltjes he. Veel plezier en let op het nieuws ivm de branden.

• 02 Augustus 2015 - 09:16

Dein:

Klinkt geweldig allemaal! Al de dingen zien die veel van ons alleen van de tv kent of uit geshiedenisboeken haha

• 02 Augustus 2015 - 09:52

Laura:

Leuk hoor al jullie belevenissen mee lezen! Ben benieuwd naar de foto hoor!
    Veel plezier!