1 augustus San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 1 augustus San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

1 augustus San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Tanja

01 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Wat een fantastische dag vandaag.

Eerst lekker ontbeten om half acht en daarna op pad.
Eerst naar pier 33 om naar Alcatraz te gaan. Daar hebben we d.m.v. een audiotoer, in het Nederlands, de gevangenis Alcatraz doorgelopen en ontdekt. Fantastische ervaring die op iedereen grote indruk heeft gemaakt. Deze tocht duurde met de bootreisjes erbij al vier uur.

Daarna naar pier 39 om de zeeleeuwen te bekijken die daar op vlonders liggen te zonnen. En jawel ook die waren aanwezig en konden we van ons lijstje strepen.

Toen even lekker gegeten en daarna moesten we nog op zoek naar de ouderwetse Cable Car die ons de flinke heuvels van San Francisco kon laten zien. Gelopen via Fishermans Wharf en het was even zoeken, maar ook die hebben we gevonden.

Eerst anderhalf uur in de rij gestaan (lijkt de Efteling wel) en toen een fantastische rit met flinke hellingen en even grote dalingen ( Bijna recht naar beneden) gemaakt. Dit moet je echt gedaan hebben. Wat een geweldige belevenis vonden we dit allemaal.

Toen nog even ons avondmaal genuttigd om half tien en weer naar ons hotel gereden.
Kortom een drukke maar mooie dag gehad.

Helaas kwamen we bij het hotel tot de ontdekking dat onze verdere reisbeschrijving nog niet bij het hotel was afgeleverd. Dat is vervelend want daar zou ook de verdere routebeschrijving naar het volgende hotel voor morgen in zitten. Dus maar even iemand van de reisorganisatie uit Nederland uit bed gebeld.
Zij gaan er achteraan. Wij gaan nu slapen en jullie zijn al weer op en gaan aan de zondag beginnen. Fijne dag allemaal.

• 02 Augustus 2015 - 09:23

Dein:

Heerlijk aan de ochtend koffie jullie blog lezen! Fijn dat jullie zoveel zien en genieten, Alcatraz en de zeeleeuwen waren vast geweldig! Nooit geweten ook dat San Fransisco zulke steile straten had. Hopelijk ligt de reisinfo klaar bij het ontbijt!

• 02 Augustus 2015 - 10:36

Rob M:

Wat hebben jullie veel gezien en weer meegemaakt, ik heb wel op televisie gezien dat er van die steile straten zijn maar dat ze zo steil zijn dat zie je natuurlijk niet zo goed.
    Hopelijk komt de reisinformatie op tijd aan en kunnen jullie verder.
    Veel plezier groetjes (o)pa Rob

• 02 Augustus 2015 - 15:33

Leo Lager:

Wat een toestand met die reispapieren hopen dat het goed komt.
    Klopt het dat wij geen foto's kunnen kijken ?