3 augustus Ventura - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 3 augustus Ventura - Reisverslag uit Ventura, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

3 augustus Ventura

Blijf op de hoogte en volg Tanja

03 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Ventura

Vandaag in Ventura aangekomen. Rit viel toch mee, we hebben er nog geen 2½ uur overgedaan.

Dit wordt een relaxdag, dat was al snel duidelijk. Zwemgoed aan en naar het strand. Kort loopje, aangezien het hotel bij het strand staat.

Voor mij was het al snel te heet. Ik zag de rode kleur al na korte tijd op mijn armen verschijnen. Om geen pijn te lijden, naar het hotel gegaan en een vestje met lange mouwen aangetrokken en lekker Ventura gaan verkennen met Winfried. De Rest heeft op een gegeven moment de zee ingeruild voor het zwembad.

Ventura is een leuk plaatsje met een lange pier uit 1872. Deze pier staat vol met vissers. Ze hebben zelfs banken geplaatst met snijplanken op de uiteinden waar de vis op schoongemaakt kan worden.

En dat er vis zit, weten we zeker door de vele pelikanen die daar constant recht het water induiken om vis te vangen. Heel grappig om dit live te zien.

In de avond nog lekker gegeten en bij starbucks een lekker bakje koffie gehaald en de anderen bij Ben en Jerry een ijsje. Jawel je hebt hier een hele winkel van Ben en Jerry.

Daarna nog even met Winfried en Nick over de pier gewandeld om naar de lichtjes van de stad te kijken.

Nu nog even de route voor morgen doornemen, want de papieren zijn nog steeds niet binnen. Als het goed is krijgen we die morgen in Los Angeles.
Het voelt als survivallen in Amerika, maar tot nu toe is het gelukt en gaan we er van uit dat het morgen ook lukt.

• 05 Augustus 2015 - 09:13

Dein:

Hele mooie foto's weer! Bijzonder om de pelikanen zo dichtbij te zien, weer eens wat anders dan meeuwen en kauwjes haha