2 augustus San Luis Obispo - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 2 augustus San Luis Obispo - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

2 augustus San Luis Obispo

Blijf op de hoogte en volg Tanja

02 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Vandaag voornamelijk in de auto gezeten. Van San Francisco naar San Luis Obispo langs de kust.
Prachtige tocht met verrassende elementen. Zo kwamen we een prachtige baai tegen bij Carmel en zijn we zonnende Sea Elephants in een andere baai tegen gekomen. Dat was tegen het einde van de rit.

In de avond simpel maar lekker gegeten. Voor het slapen gaan is er mog gebruik gemaakt van de jacuzi bij het zwembad.

De dag is bij ons ten einde. We stappen lekker in bed en poberen goed te slapen want we moeten morgen weer zo lang in de auto.

Om de stops wat korter te maken hebben we vast wat drinken en eten ingeslagen.

• 05 Augustus 2015 - 09:09

Dein:

Foto's!! :)
    En wat een leuke foto's! Fijn om zo zijdelings mee te kunnen genieten van jullie reis.