8 augustus Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 8 augustus Scottsdale - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

8 augustus Scottsdale

Blijf op de hoogte en volg Tanja

08 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Scottsdale

Vandaag lang in de auto gezeten. Vandaag hadden we de tocht naar Scottsdale. Volgens de omschrijving deden we 5 uur over maar de ervaring leert ons ondertussen dat we daar wel 2 uur bij op mogen tellen. We deden er 8 uur over. Tijdens onze rit kwamen we ook nog een tussenberm-brand tegen. Maar we konden er goed langs. Geen probleem

We zijn nog langs Joshua Tree Parc gereden maar het was niet interessant genoeg om uit te stappen. Om weer bij de snelweg te komen moesten we een flink stuk door de woestijn.
Dat was wel interessant. Flinke ruwe omgeving met veel zand en veel bergen op de achtergrond. De ene keer was alles kaal en de andere keer was het helemaal groen. We zijn zelfs een palmkwekerij tegen gekomen. Verder was er een heel stuk met cactussen langs de weg en heb je hier kleine zandwervelstormen. Geweldige rit, maar volgens ons totaal onleefbaar.

Veel bezocht hebben we niet want daar was geen tijd voor.
Daarom een paar indruk foto's van onderweg.

Het hotel is verder prima. We kwamen binnen tijdens happy hour en konden tot 7 uur gratis drankjes bestellen en nacho's eten.

Iedereen is even lekker het zwembad ingesprongen en ik heb even een wasje gedraaid want we zweten ons hier helemaal gek. Ook vandaag was het weer 41 graden. Gelukkig is het hier beter te verdragen dan in Nederland.

We gaan even wat te eten zoeken want het is hier ondertussen 9 uur in de avond.

Tot morgen. Dan gaan we richting Grand Canyon.

• 09 Augustus 2015 - 08:08

Rob M:

Dat was weer een hele rit van 8 uur maar in de auto beter uit te houden dan buiten denk ik. Leuke foto's. Wat een oneindige lange rechte weg, mag je wel oppassen dat je niet in slaap sukkelt. Zo achter het stuur zie je er wel ontspannen uit. Zo een happy hour is ook wel leuk en lekker voordelig. Sterkte met de temperatuur daar en op weg naar een mooi gebied. Veel plezier

• 09 Augustus 2015 - 13:49

Lies:

Wat een troosteloos gebied en dan die lange, lange, lange, ..... stille weg. Krijg je dan niet zo'n "Alleen op de Wereld" gevoel. Maar ongetwijfeld een indrukwekkende tocht door dit landschap.
    Winfried, wat heb je al een lekker baardje, geeft niets hoor, laat maar lekker groeien.

De foto's met het uitzicht over Palm Springs zijn ook prachtig. Ik kan mij voorstellen dat Desiree niet graag in zo'n kabelbaan stapt, lijkt ook mij niet zo fijn. Maar goed dat jullie haar hebben kunnen overhalen om toch mee naar boven te gaan.

Er staat jullie vandaag weer een lange reis te wachten naar de Grand Canyon.

Tot het volgende verslag. Groetjes

• 09 Augustus 2015 - 14:54

Thea:

Zo te zien een verlaten omgeving en Winfried die onherkenbaar terugkomt?
    Veel plezier verder er staat weer veel indrukwekkends op het programma.
    Groetjes, Thea