19 augustus Lake Tahoe - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 19 augustus Lake Tahoe - Reisverslag uit South Lake Tahoe, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

19 augustus Lake Tahoe

Blijf op de hoogte en volg Tanja

19 Augustus 2015 | Verenigde Staten, South Lake Tahoe

Vandaag naar Lake Tahoe toegereden. Eerst wilden we nog even kijken of we zo'n hele dikke boom konden vinden maar daar moesten we een flinke wandeling van 3 tot 4 uur voor maken en daar hadden we gewoon geen tijd voor. De rit ging prima. We moesten de hele Tioga pass nog een keer af omdat we aan de andere kant van het park verder moesten.

In het park nog even tanken, maar dat liep even anders want er ontstond een stroomstoring en er kon dus niet getankt worden. Wat nu, gelukkig zijn er altijd Rangers in de buurt en van hem hoorden we dat er 35 mile verderop nog een tankstation zat. Dus wij het geld teruggehaald (eerst betalen en dan tanken) en weer doorgereden.

Dat volgende tankstation waren we bijna voorbij gereden omdat het zo mooi verscholen lag. Dat was bij meer mensen het geval, want je zag iedereen via de "uitgang" binnenkomen. Het laatste stuk is altijd wat onduidelijk op de routebeschrijving en ik had het idee dat we te ver gereden waren, dus de Mac Donald in en gebruik maken van de gratis wifi. Toch handig zo'n zaak.

We waren iets te ver, maar het was goed te doen. We waren binnen een uur op de plek van bestemming. Spullen neergegooid, zwemgoed aan en naar het meer om een lekkere duik te nemen.

Tja dat hadden we gedacht, dat meer kwam na honderd meter lopen nog steeds maar tot je knie. Dat schoot dus niet op. De heren zijn nog doorgelopen en hebben gezwommen, maar ik kon ze vanaf het strand niet meer zien. Zo ver weg moesten ze gaan. Daarna lekker afdrogen, zonsondergang bekeken en naar huis want we kregen het koud (24 graden). Lekker omgekleed en met zijn allen gegeten bij de Griek. Heerlijk gegeten en een leuk gesprek gehad met de ober.

Morgen onze laatste bestemming. Terug naar San Francisco om de dag daarna weer naar Nederland te vliegen. Voor de mensen thuis, we komen zaterdag pas aan en niet op vrijdag. We vertrekken op vrijdagochtend maar komen de volgende ochtend op zaterdag pas aan. Dit komt doordat we nog in de tijd vooruit gaan.

Dein als je van plan bent om Desiree op te halen, wil je dat dan laten weten?

Foto's plaatsen wil niet lukken, die houden jullie te goed.

• 20 Augustus 2015 - 08:43

Rob M:

Hoor niets meer over Desiree dus neem aan dat het weer goed gaat. Het is wel vreselijk koud geworden bij jullie. Hopelijk hebben jullie winterkleding om aan te doen. Leuk is dat als je niet kan tanken en je zal maar nog weinig benzine hebben dan heb je toch een probleem. Dat ze dan niet een noodaggregaat hebben om de boel in bedrijf te houden is niet te begrijpen, neem aan dat het wel meer gebeurt zo afgelegen gebied.
    Hier denken we allemaal dat jullie vrijdag thuis komen maar goed dat je dit even heb geschreven, dus op jullie trouwdag.
    Veel plezier daar en de groetjes

• 20 Augustus 2015 - 09:28

LEO & LENY:

pffff, maar goed dat je dit meldt, want jij had ons een bericht gegeven dat je vandaag 20-8 zou aankomen en dat vond ik al erg raar.
    Wij hopen dat het goed gaat met dees ze hoeft nu nog maar een dagje te overbruggen.
    Heerlijk dat jullie zoveel gezien en beleefd hebben echt grandioos
    dus tot gauw

• 20 Augustus 2015 - 10:03

Christina :

Met veel plezier dagelijks jullie avonturen gelezen, wat een hoop gezien en meegemaakt!
    Wensen jullie een hele goede reis terug. De Klingetjes

• 20 Augustus 2015 - 10:35

Thea:

Het zal saai worden op internet zonder je fantastische reisverslag. Nog even genieten en dan weer lekker naar huis om uit te rusten van de vakantie maar het is toch ook altijd weer fijn om thuis te komen. toch? Groeten aan de hele sippe.
    Een goede terugvlucht toegewenst en behouden thuiskomst en hopelijk gauw tot ziens,
    Thea

• 20 Augustus 2015 - 12:25

Marjanvz:

Wat hebben jullie de afgelopen dagen toch veel gezien en meegemaakt, incl. een beer. Dat kan niet iedereen (na)vertellen! Ik blijf de grote verscheidenheid in een betrekkelijk klein gebied in dat enorme land heel bijzonder vinden.
    Tanja, bedankt voor je prachtige verhalen. Heb er grote bewondering voor.
    Hopelijk voelt iedereen zich inmiddels weer lekker voor de terugreis, veel sterkte voor de lange vlucht, en dat jullie maar weer veilig mogen landen.
    Groetjes, MarjanvZ

• 20 Augustus 2015 - 15:24

Lies:

Vandaag weer veel te lezen, reisverslagen van 3 dagen. Jammer dat Desiree zich een paar dagen niet lekker gevoeld heeft. Hopelijk gaat het inmiddels weer beter met haar.

Jullie hebben in ieder geval de afgelopen dagen weer veel meegemaakt en gelukkig is het nu iets minder warm of was dat maar tijdelijk? Kunnen jullie alvast wennen aan de temperatuur in Nederland.
    Goed dat je hebt aangegeven dat jullie zaterdagochtend pas op Schiphol aankomen. Is het wel op dezelfde tijd (09.20 uur) of klopt dit ook niet?

Morgenochtend het laatste reisverslag Tanja. Dan zit die taak er weer op. Ik heb ontzettend genoten van al je mooie verhalen.

Nog één dag en dan begint de lange vliegreis naar huis. Ik wens jullie een goede en voorspoedige vlucht en happy landing.

Liefs, (o)maLies