20 augustus, San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 20 augustus, San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

20 augustus, San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Tanja

21 Augustus 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Na een intensieve avond, beginnen we aan een nieuwe dag.

Toen ik mijn verslagje maakte op de negentiende, hoorde ik in gedachte Pieter zeggen dat we op die dag de auto in moesten leveren. Je begrijp het al, overal alarmbellen in mijn hoofd. Alle spullen van de reis en de auto erbij gepakt en dan merken dat alles fout gaat met de terugreis.

Volgens onze hotelvouchers moesten we nog naar San Francisco, maar volgens onze vluchtgegevens moesten we al bijna in het vliegtuig zitten en ja de auto had ook al ingeleverd moeten zijn. Kortom problemen.
Gelukkig was het ondertussen bij ons middernacht en ben ik gaan bellen met de reisorganisator hoe we dit gingen oplossen.
Ze hadden ons een hotelovernachting te veel gegeven waardoor de rest niet meer klopte. Of we gelijk naar het vliegveld konden, werd me gevraagd, maar dat was niet haalbaar. Vier uur rijden naar San Francisco en dan nog de auto inleveren en ook nog op tijd inchecken. Nee dus.

Dan zouden ze onze vlucht een dag verzetten. Fijn geregeld. De volgende dag Hertz gebeld over de auto. Als we voor drie uur in de middag de auto konden inleveren, zou dat zonder extra kosten kunnen. Mooi, iedereen als een gek die auto in, naar Mac Donald voor wifi om route te downloaden en ontbijt en rijden. Om kwart over twee waren we ingecheckt en hebben de Kids alles uit de auto getrokken en zijn wij zo snel mogelijk doorgereden met aanwijzigingen van het hotel. Nog even aftanken en doorijden. Gelukkig hadden we het snel gevonden en om vijf voor drie was de auto ingeleverd. Toen met de shuttlebus naar het hotel terug. Heerlijk gezwommen en gegeten. Shuttlebus voor de ochtend geregeld en lekker slapen.

Echter vanochtend hadden we de boodschap dat onze vlucht vertraging had en daardoor zouden we de aansluiting missen. Dus wij weer in de rij op het vliegveld om dit te regelen. Jordy, Desiree Kayleigh en Pieter konden via New York terug maar voor ons lukte dat niet. Dus opsplitsen anders kon er niemand naar huis. Wij vliegen vandaag naar Dulles Airport in Washington. We overnachten daar en vliegen morgenmiddag weer naar Amsterdam.

Hoe laat en waar we overnachten zien we dadelijk wel als we aankomen.

Jullie krijgen dus nog een verslagje.

  • 21 Augustus 2015 - 18:26

    Rob M:

    Jammer maar misschien gelukkig dat Pieter deze gedachte had, anders was het misschien geheel uit de hand gelopen. Wel fijn van het tijdsverschil anders had je niet kunnen bellen naar de reisorganisatie.
    Wel fijn dat Hertz niet zo moeilijk deed, maar het is wel rennen met alles.
    Jullie hebben heel wat moeten regelen met de vluchten om het voor elkaar te krijgen.
    Gelukkig voor Desiree dat ze toch op zaterdag thuis komt want ik denk dat ze daar naar toe geleefd heeft en een dag langer zou niet fijn zijn vanwege de heimwee.
    We horen nog wel wat en wij wensen jullie veel sterkte.
    groetjes

  • 21 Augustus 2015 - 18:29

    Marc:

    OOH jemig, nadat alles zo goed ging nu deze hobbels op de weg, nou ja denk dat jullie nu wel onderweg zijn richting Nederland. Goede vlucht/reis alvast van ons hiero. Grtz Marc en Hindira

  • 21 Augustus 2015 - 21:39

    Leo Lager:

    dat is een kut zooi he, door alle whatapp's had ik deze niet gelezen.
    hoop dat nu alles goed gaat en net wat Rob schreef misschien wel heel fijn voor Desire.
    Het is alleen jammer dat jullie niet samen naar huis kunnen lijkt mij niet leuk maar daar komen jullie wel overheen.

    liefs Pa en Ma

  • 21 Augustus 2015 - 21:49

    Dein:

    Ooh wat een toestanden opeens! Ik had al via google gezien dat het eerste vliegtuig vertraging heeft en vroeg me af of dat allemaal wel ging lukken!
    Nu lees ik het blog en vraag me af wie er nu in dit vliegtuig zitten haha nou ja, ik blijf aan mn gsm gekluisterd vannacht en ga er maar vanuit dat desiree laat weten hoe of wat.
    in ieder geval goeie reis voor wie dit (nog) leest!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tanja

Actief sinds 25 Juli 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 8779

Voorgaande reizen:

28 Juli 2015 - 22 Augustus 2015

Rondreis Amerika

Landen bezocht: