Het is bijna zover - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Blijf op de hoogte en volg Tanja

25 Juli 2015 | Nederland, Naaldwijk

De laatste voorbereidingen worden getroffen en de spanning stijgt, nog even en het grote avontuur gaat beginnen. Dinsdag stijgen we als het goed is rond een uur of 9 op vanaf schiphol, om uren later te landen in New York, dan gaat het echt beginnen.

We gaan proberen om jullie van onze reis op de hoogte te houden via onze reisblog.

Tot binnenkort

• 25 Juli 2015 - 17:34

Bea:

Spannend dat het bijna zover is. Een hele goeie reis en veel plezier. Het is hier echt fantastisch.

Groet van Family on Tour

• 26 Juli 2015 - 00:23

Dein:

Zeker heel spannend allemaal! Top idee ook om een blog te schrijven, kunnen we een beetje mee genieten met zn allen!
    Alvast een hele goeie reis gewenst en pas goed op mn meisje hoor! ;)

• 28 Juli 2015 - 18:56

Montfoortertjes:

Hopen dat jullie een goede vlucht hebben gehad, geniet vd vakantie. We gaan jullie volgen