11 augustus Page / Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 11 augustus Page / Lake Powell - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

11 augustus Page / Lake Powell

Blijf op de hoogte en volg Tanja

11 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Page

Vandaag zijn we weer op pad gegaan naar ons volgende adres.
Verwarring alom omdat we via de ingang van de Grand Canyon moesten. Dus na eerst omgedraaid te zijn toch weer naar de Grand Canyon gereden. En dus ook in de rij met wachtende auto's. Na enige tijd waren we er doorheen en kwamen we inderdaad op de weg die we moesten hebben. Jammer dat ze dat niet even ter verduidelijking in de route-omschrijving hadden gezet.

We hebben gisteren echt geluk gehad met ons bezoek aan de Grand Canyon. Vandaag regende het 's morgens al en dat zorgde er voor dat de Canyon gehuld was in wolken. Voor ons een mooi gezicht, want wij hadden het natuurlijk al met de zon gezien, maar voor menig bezoeker zal het een domper geweest zijn.
Dus wij bij Dessert View nog even een paar mooie foto's gemaakt en toen zijn we doorgereden. Het motel was snel gevonden en we zijn rond vieren op zoek gegaan naar het centrum. Nadat we eerst verkeerd waren gelopen en dus een ruime cirkel om ons motel hadden gemaakt, dan toch nog de juiste weg ingeslagen. Het was verder weg dan we dachten dat het zou zijn en heel bijzonder was het ook niet. Veel eettentjes en ontzettend veel kerken. Opmerkelijk veel kerken en allemaal achter elkaar aan de zelfde kant van de straat. Ik denk dat ik er wel 15 heb geteld. Aan het begin van het centrum zat een opmerkelijk restaurant met enorme BBQ's buiten op straat en allemaal lange tafels en banken onder het afdak van een voormalig tankstation.

Na ons rondje gemaakt te hebben zijn we daar neergezakt. Reuze gezellig, ongedwongen en met live muziek.
Country en Western liedjes terwijl we aan het eten waren. Dit is het echte Amerika-gevoel.

Kortom een gezellige avond.

• 12 Augustus 2015 - 08:05

Rob M:

Wat vreemd dat de weg door de Grand Canyon loopt en dat je dan in de rij moet gaan staan, moet je dan ook weer toegang gaan betalen of mag je gewoon door rijden?. Jullie hebben inderdaad geluk gehad met de zon gisteren maar dit zou er waarschijnlijk ook wel mooi uit gezien hebben.
    In Lake Powell zijn ze zeker erg gelovig met 15 kerken op een rijtje.
    Jullie hebben na de wandeling lekker bij getankt met gezellige muziek erbij.
    Veel plezier maar weer en jullie allemaal gefeliciteerd met de andere (o)pa.

• 12 Augustus 2015 - 08:41

Leo En Leny Lager:

Grappig dat je daar weer doorheen moet maar ben net als Rob wel benieuwd of je dan moet betalen

• 12 Augustus 2015 - 12:07

Dein:

"Rare jongens" die amerikanen ;) dat zijn wel erg veel kerken in 1 plaats!
    Iemand zich nog gewaagd aan een dansje met die gezellige muziek?
    Een bbq-restaurant is wel erg leuk en past wel helemaal in het plaatje haha wel foto's van gemaakt hoop ik!

• 12 Augustus 2015 - 12:07

Dein:

"Rare jongens" die amerikanen ;) dat zijn wel erg veel kerken in 1 plaats!
    Iemand zich nog gewaagd aan een dansje met die gezellige muziek?