15 augustus Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu 15 augustus Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Tanja Mutsaers - WaarBenJij.nu

15 augustus Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Tanja

15 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag een dag waarop we alleen maar bezig zijn geweest met het bekijken van hotels op de strip.

Het is lastig om er een goede beschrijving van te geven. Het is krankzinnig wat je af en toe ziet. Bij de 1 zie je van binnen heel veel en bij de ander zie je buiten weer veel. Buiten hebben we bijvoorbeeld gezien het vrijheidsbeeld, de eifeltoren, een fontein op muziek en een vulkaanuitbarsting. Binnen zie je bijvoorbeeld een jungle, kroonluchters waar je u tegen zegt, venetie, prachtige plafondversieringen enz. Las Vegas is overdonderend en de strip is te groot om in anderhalve dag te bekijken. Mocht je hier naar toe willen, ga dan iets langer, zodat je rustig kan lopen en de tijd hebt om alles op je gemak te bezoeken.
Ik zal proberen er een paar foto's van te plaatsen maar soms is het lastig fotograferen met al dat neonlicht.

Vandaag gaan we op weg naar Death Valley. Hier is het gemiddeld 42 graden en daar is het nu ongeveer 50 graden. We vertrekken dus wat later dan anders, omdat het toch te warm is om daar rond te lopen.
Morgen rijden we door Death Valley dus zien we het toch. Het is meer de ervaring van het heetste punt ter wereld dan dat er hele bijzondere dingen te zien zijn.

We hebben ondertussen heel wat staten doorkruist en gaan nu terug naar het beginpunt. We hebben gehad: New York, California, Arizona, Utah, Nevada, weer Arizona en nu weer naar California en op de terugreis stappen we over in Texas. Dat zijn dan in totaal 6 staten.

• 16 Augustus 2015 - 19:03

Leo En Leny Lager:

pfffff

wat zullen jullie een hoop indrukken hebben, te gek voor woorden
    maar zullen toch wel blij zijn om jullie weer te zien

• 16 Augustus 2015 - 19:15

Rob M:

Het zal in het echt wel heel bijzonder zijn al die extreme dingen, wel is wat op televisie gezien zoals het fontein op muziek. Jullie mogen wel wat extra water meenemen als je door Death Valley rijdt, met zulke temperaturen droog je snel uit, is geen gezicht dan met al die rimpels. Veel plezier daar en doe voorzichtig. groetjes

• 16 Augustus 2015 - 20:07

Dein:

Wat een geweldig uitzicht daar boven! Niet voor te stellen hoe Las Vegas in het echt is,soort van pretpark gevoel wellicht!
    50c lijkt me een verschrikking, inderdaad maar extra water mee nemen! Wel weer heel bijzonder om op de heetste plek ter wereld te zijn geweest.
    Nog even en ik ga in uren tellen ipv dagen haha

• 16 Augustus 2015 - 21:13

Fred:

Death Valley is echt wel geweldig om te zien mooie plekken, zeker voldoende water meenemen als je auto uitgaat. Staan vaak ook waarschuwingsborden over extreme hitte. Wij begonnen daar en vonden het geweldig om te zien. Nog veel plezier de laatste dagen gaat opschieten nu.